Då har man gjort det, igen

Japp, har bytt ut det ena nikotinet mot det andra =) Har ännu en gång bestämmt mig för att bli en ny sund, hälsosam människa! Började morgonen med en cigg :S,  hade ingen snus, man tager vad man haver, som Kajsa skulle ha gjort! Drack 2 koppar kaffe på jobbet, och som tur är öppnar affären klockan 8, så då åkte jag och köpte nicotintugummin =D. Det har faktiskt gått riktigt bra hittills idag. Får se hur resten går, av mitt liv... Har nyss kommit in från en timmes promenad med vovvarna, så snart ska jag åka och jobba igen. Har ätit lunch också faktiskt, kanske inte så nyttig, men ändå lagad mat. Hoppas på en lika bra dag imorgon ;)

Norgeresan var trevlig i sig, men hade önskat bättre resultat. Lördagens katastrofala domare hade vi kunnat varit utan. Av 28 (iaf anmälda) tervar, delade domaren ut 3 CK... :( Och Robin var inte en av dem, å andra sidan kunde vi lika gärna ha åkt ut på en 2:a, men vi hade tur att få ett 1:a pris och klassvinnare! På söndagen var det en betydligt bättre domare, Robin fick 1:a pris med Ck, och klassvinst. I bästa tikklasssen räknade jag till 12 st, och 18 tikar var anmälda, så det var ganska många. Men vi blev inte placerade, fast det har ju inte gått bra i Norge, hittills! Men det jag tänkte ändra på, till Nordisk Vinnare :P

Oslo ja, helt fantastisk by! Längtar tillbaka dit. Så trevligt där. Inte så stort, lagomt, lätt att ta sig till och från stan! Och mycket grönområden, känns inte som en stad, mer som en liten ort på landet. Fast det är det nog också, hehe! Vi hann med att kolla Tonys gamla arbetsplats, som är en jättevilla ute på Bygdö, där en miljonär bor. Åkte upp till Montebello där vi bodde. För att sedan leta oss till hotellet, mycket var sig likt, men ändå inte! Dessutom var vi helt utan karta, gps och allt vad det nu heter. Men vi kom dit vi skulle ändå! Tycker det är ganska lätt stad att hitta i. Efter den misslyckade utställningsdagen på lördagen åkte vi ner till city, Oslo city, en jätte galleria! Där var det nog sig likt, man glömmer efter 12 år... Åt på McD vid jernbarnetorget, gick till Aker brygge! Ojojoj, vad jag hade kunnat stannat där! Man kanske ska söka jobb i Norge, och flytta dit igen??? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0