Frustrerad

Undrar om mitt liv inte passar ihop med mitt arbete, eller om det är mitt arbete som inte passar in i mitt liv, tåls att tänkas på... Känns just nu som om jag aldrig kommer komma någon vart, med varken det ena eller det andra. Dels för att framtiden känns aldeles för oviss, och genom frustrationen försvinner motivationen. Har nyss haft semester, skulle behöva en låååång till. Men, mina semesterdagar är ju slut, och tjänstledighet kostar, fast det kanske är värt det? Jag får inte ta tjänstledigt på en helg heller längre, utan mycket speciella skäl... hmm. Men min själ har ett skäl, skulle jag tro. Skulle göra gott, mindre frustration åtminstånne. Nu är det bara att prioritera, som vanligt, och att försöka byta, för att sedan halvt jobba ihjäl sig :(

Vackert höstlikt väder idag iaf! Ska ringa min vän C och höra om hon vill ut på lite äventyr, det brukar, för stunden hjälpa, mot min frustration

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0