Soffhunden

Brukar tycka att vara ute i skogen hjälper mot diverse saker, frustration, prestationsångest, huvudvärk, mensvärk, you name it! Har varit ute i skogen idag, kom hem med ännu mer huvudbry, prestationsångest och frustration :S Den lilla tervprinsessan ville inte alls spåra, hon vill faktiskt ingenting =( Beslutade mig för att gå hem med terven och hämta en riktig spårhund istället, Nils fick spåra! Han däremot tycker att spår är det roligaste som finns, efter mat förståss! Och det gör faktiskt inte så mycket att det inte finns en klöv med i bilden, ganska roligt tycker jag eftersom det enda som driver den hunden annars är just ätbara saker. Har ju anmält tervprinsessan till apellspår i september, ojoj säger jag bara. Det ångrar jag nu! Vet inte riktigt vilken sport vi ska ägna oss åt, ligga i soffan och äta godis kanske! Soffhunden och jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0