Gruvsamt

Fattar inte hur man kan få ont precis överallt, eller det va ju överdrivet, men ont i ryggen då! Värker av att jag sitter, ligger, står och går! På kvällarna, ja allt är på kvällarna! Jag som alltid har varit kvällsmänniska, nu är jag trött, sur och mår piss! Men det går kanske över nått tag, eller inte!

Sitter och gruvar mig för att kliva upp imorgonbitti, eller snart, ska kliva upp kl 03.00, för att åka på hundutställning, galet. Har inte packat än... som vanligt. Ute i sista sekund. Hoppas det blir en rolig dag! Det blir det nog, när man är omgiven av hundgalningar så kan det ju bara bli bra!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hm...det visar sig på kvällarna förstår du. Varva ner, ta det lugnt, inte anstränga sig osv osv. För det blir inte bättre ju längre tiden går. Uppmuntrande va? Stretcha framsida lår. Det bästa tipset jag har.

Lycka till i S-holm. Men ni kan ju köra försiktigt. Det ska bli jordens oväder.



/M

2010-12-19 @ 08:39:13
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0