Jul...

Annars brukar jag skylla på att det inte finns nån snö, i år kan jag inte det heller. Vet inte, men jag har ingen julkänsla öht! Har inbillat mig ibland att jag tycker om julen, men jag gör nog inte det ändå! Åtminstånne inte om man jobbar. Finns inget positivt med att jobba julen alls. Det va en jul jag såg fram emot, 2006, men det blev ju inte heller som jag tänkt mig! Jag ver ledig, men ändå lyckdes den inte...

Ska iaf göra nått annorlunda denna julafton, vi ska på Herrgårn och äta! Det ska bli spännande iaf! Sen är det bara att styra kosan mot jobbet och jobba, inte lika spännande. Men alla tröstar mig med att det är sista julen jag jobbar på länge. Det kanske det är, men så tänkte jag året 2005 också, att nästa år, då kommer jag att få fira en riktig jul... och ja, hur blev den....?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags å skaffa sig en räknare hörrödu. babystrology.com finns dem :) Hoppas ni hade det bra på herrgårn. Å jaa...nästa jul kommer bli lite roligare. Och sen blir det bättre å bättre.



/M

2010-12-25 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0