Sova...

Så var helgen slut igen, tur! Jobbhelgen är ju inte den helg man vill ha. Men trotts jobbhelg har den varit kanonbra. På lördagen tyckte T och jag att vi skulle ta en cykeltur med Robin. Vi packade fikaväskan och cyklade till bästa C. Fick mig en husesyn av C:s enorma hus, det är såå fint! Har erbjudit mig att vi kan byta jämt, men jag vet inte, C verkar inte riktigt nappa på den idéen ;) Det skulle verkligen bli från koja till slott, kanske det är där skon klämmer, C vill inte byta ner sig från slott till koja...

Sov över i morse, hua! Det är nått som jag sällan har gjort, idag var andra gången i mitt jobbliv! Fast nu kom jag att tänka på den där gången jag skulle tävla häst... sov över då också, hästägaren ringde och väckte mig. Fast det blev en bra tävling, kom på andra plats =). Det är iaf hemskt att sova så hårt att man inte hör väckarklockan, eller om jag glömde sätta på den... men jag är 99% säker på att jag gjode det igår kväll. Dagen gick ju bra ändå idag, även om jag skulle vilja sova ett par timmar nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en fantastiskt trevlig kväll och sällskap

2010-07-28 @ 21:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0