Hemma igen =)

Hemma igen, japp, välbehållna, tror jag! Har varit på Nordisk Vinnare i helgen! I Lilleström närmare bestämmt, som ligger strax utanför Oslo! Var ju på Lilleströms utställning förra året också, men då var det "bara" Norsk Vinnare. Och nä, den lilla terven har varken den ena eller den andra titeln... Men det var ju trevligt iaf =) Rekomenderar faktiskt Lilleströms utställning, den är trevlig. Stora rymmliga hallar, och massor att titta på! Det är nästan, men bara nästan, att den är lite bättre än Stora S-holm ;)

Hur som så var årets domare inte utav de snällare, av 20 anmälda tikar, (kanske 16-17 startande, hade inte så bra koll) delade domaren ut 1, ETT, CK :S! Men det värsta var att hon var inte snål på varken 2:or eller 3:or, så jag är nöjd med en slät etta! Fast tänk om terven kunde ha fått ett CK hon med, då hade vi ju åtminstånne haft ett cert... Men så blev det ju inte! Bara att bita ihop och komma igen. Fick ju se Robins pappa i verkligheten, riktigt stilig hund det. Sen fick jag ju se Robins tilltänkta, och en avkomma till honom =D

Det är bara att ladda om till Stora S-holm nu då. Men jag tror det är en lika knäpp domare där... jaja, vi får se! Kan ju gå hur som helst, och det är ju domaren som dömmer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0