Dragen...

Och jag menar dragen till något, alltså attraherad, inte full ;) Har ju alltid velat åkt till konstiga ställen här i världen, inte på någon tråkig charter liksom. Ett drömresmål har alltid varit Amazonas djungeln och Brasilien då förståss, men det är långt och dyrt att åka dit. Har också alltid velat åkat till Irland alt Skottland, för att bo på slott och ut och rida! Irland är åtminstånne närma, men så billigt vet jag inte om det är... Mitt tredje alternativ är att få åka till Montana i Usa och besöka Yellowstone Nationalpark, hur häftigt vore inte det. Det vore nått de! Men jag tro knappast att detta alternativ är billigt och långt är det också... hmm, bara att forsätta drömma. Å andra sidan är Norge inte så dåligt det heller, Trollstigen är verkligen en upplevelse



Atlanten...



GRÖNT vatten...





vattenfall i tusental



och slingrande vägar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0