Äntligen!!!!

Efter mycket blod, svett och tårar (eller kanske inte så dramatiskt ;) fick vi äntligen vårt första pris i lydnadsklass 1 idag! Kändes skönt, att allt stämmde på en och samma dag! Bra för mitt självförtroende om inte annat =) Men den lilla tervprinsessan kan ju, bara hon vill, och har alla fåren rätt placerade i hagarna, hahaha! Dessa får har ju en tendens att rymma, och då blir det kaos i den lilla tervhjärnan. Men i dag höll vi dem i chack. Så nu behöver vi aldrig mer tävla i lydnadsklass 1 om vi inte vill, men det får vi se, kan ju vara bra för mina nerver och erfarenheten att fortsätta ett tag till... Oh det vore ju roligt med en titel =P

Så nu är det appellen då... hej och hå! Ska anmäla till en tävling i november och hoppas vi kommer med och hinner träna till dess =) Känns som att det är så mycket, och dagarna blir bara kortare, fast mina lediga helger har åtminstånne blivit längre... hahahaha. Och det känns riktigt bra!  Undrar hur jag ska få dagarna att gå ihop nu, lägga spår innan det blir mörkt och köra lydnaden i beckmörker. Hellre det än tvärt om iaf ;) Jaja det löser sig nog det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0