Detox

Har överlevt morgonen, fick ju mig en fylla också ;) Doktorn va en farbror, mindre trevlig också dessutom! Faktiskt gick det ganska bra, det va ju ingen trevlig upplevelse, men jag hade nog förväntat mig värre. Så jag skulle kunna göra om det, om jag måste ;) Fick ju en skvätt lugnande, det va en groggy upplevlse, känner nog av det än. Borde ju vara så, eftersom jag inte får köra bil på 24 timmar, hahaha! Så idag har jag belönat mig många gånger, dels med en billig fylla på sjukhuset, sen shoppade jag nya skor (träningsskor :P), och ett par joggingbyxor. Avslutade shoppingrundan med att köpa en detoxkur, så nu jävlar, ska jag bli pigg! Har inte provat detoxkur nån gång förr, systeryster sägar att man inte får röka/snusa, dricka alkohol, eller kaffe då, så jag har hoppat kuren! Men nu är jag mogen ;) Har ju slutat med tobak, alkohol och kaffe... hahaha! Nä, ska nog ta mig en tur med dammsugaren, när jag ändå inte får köra bil... hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0