Höst

Har varit till frissan idag! Det är grejjer de, så härligt att få lite ompyssling, prata lite skit och bli av med alla gråa hår =) Så nu känner man sig lite fräch igen, ända tills imorrn, när man måste fixa håret själv... Då är det helt plötsligt inte lika roligt längre! Jag är ju helt värdelös på att fixa hår, sminka mig, hitta kläder osv. Men va gör de om hundra år! Härligt är det med höst iaf. Hösten är min på nyttfödelse! Därav all min energi till massa saker just nu, men jag vet, snart tar energin slut. Men man ska ju se det positivt, så den kanske håller i sig läänge nu ;) Hoppas på det, så kanske mitt joggande kan fortsätta ett tag till. Så långt att jag hinner få kondition och vilja behålla den, det vore nått de! Ja jag hoppas på en lååång fin höst jag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0