Lycka!

Hade en riktigt lyckans dag igår! Ikea 2 gånger på samma dag! Det är riktig lycka det ;) Även fast jag inte behövde handla något är det alltid roligt på ikea. Och man hittar alltid nått att handla, och hittar man inget (vilket inte är troligt ;)) så blir man alltid inspirerad till något.

Eftersom jag inte skulle handla, gick jag runt och blev inspirerad. Mest av min syster, som skulle ha ett skoskåp. Kom på att jag skulle kunna göra om min värdelösa garderob i hallen till just ett skoskåp! Plus att den trasiga hatthyllan skulle kanske bytas ut, mot något enklare.

Så idag har jag rivit ner hatthyllan... sen blev det just inte så mycket mer, typiskt mig, riva det kan jag, men är inte så bra att slutföra det jag börjat med... Men jag är lycklig ändå jag!


Kommentarer
Postat av: Farida

Å! Nu kom det nya inlägget fram! Mystiskt...

2010-09-12 @ 19:17:54
URL: http://ifaridashuve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0