Klaga?

Jaha, då sitter man här igen. Glor på tv och bloggar mitt i natta, plus äter en massa onyttigheter. Eller, grönt te med ingefära och citron är nog nyttigt. Hårt bröd också för den delen, skinkan och smöret kanske är lite mindre nyttigt, meeen, va gör de om hundra år!

Men dagens bästa är iaf ett år närmare pension =) Det finns inget ont som inte har något gott med sig! Fast, vem vet om det finns nån pensionsålder eller liknande när jag har åldern inne. Och vilken är åldern??? 65, 67, 70 eller kanske 75, det tror nog jag på! 75, lagomt att gå i pension då! Halvdöd, säker med alzhimers sen många år och nån som lurat av en den sparade pensionen... Nja, kanske lika bra att leva så gott det går redan nu.

Men med denna jävla halsbränna är det ju svårt att undgå att man lever. Annars är jag nog rätt nöjd med livet, varför ska man klaga? Jo, det får man, ibland! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0