Världens bästa <3




Kan inte låta bli att tycka synd om henne, igen! Världens bästa lilla vovve. Hon börjar liksom piggna till nu, men doktorns order är lag. Bara kopplade kisspromenader i minst 10 dagar va det! Men tervprinsessan har verkligen tråkigt nu, inte för att hon är bråkig eller så, mer att hon är deprimerad, hennes ögon gråter! Jag lider med henne och försöker muntra upp henne med att klappa på henne när hon ligger i soffan... Prinsessor tycker det är mysigt att bli klappad på, men prinsessor vill vara ute och springa också. Men hon behöver säkert vilan, mer än vad både hon och jag tror!

Nä, nu ser jag, och tervprinsessan, skulle jag tro, fram emot en vår så vi kan träna lite! Hoppas vi får vara friska och krya, rörliga och allerta fram över ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0