Börja om

Jo, ska ju börja om igen! Med renoveringar... känns både bra och dåligt! Efter att ha haft sveriges fulaste kök i många år, fick, eller köpte vi ju nytt kök, plus allt som är runt omkring, ingen liten renovering inte, så har vi ett funktionellt, och enligt mitt tycke ett rätt fint kök! Jag bara älskar mitt pipita golv, även om det blir lätt och fort skitigt. De vita träväggarna och inredningen är lagomt. Inget speciellt, inget märkvärdigt, bara bra liksom.

Och både det bästa och värsta i det framtida hemmet är ju storleken. Stort är bra! Men inte att betala för det ;) Men fördelarna väger ju ändå upp nackdelarna, tror jag! I det framtida köket, ganska fult, men vanligt, stort och plats för saker, sånna saker som ska vara i ett kök. Resten av huset finns också massor av plats och rymd, nått som inte finns här, även om det mesta är nytt...

Har fått massor av beröm idag, av min chef! Det va uppmuntrande, skönt att höra liksom. Så nu kan jag åka tillbaka till jobbet med ett leende på läpparna! Det va länge sen =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0