Hur ska det bli???

Har anmält till en lydnadstävling i februari, hade räknat med att den lilla tervprinsessan skulle ha löpt vid det här laget... men ack så jag bedrog mig! Så då kan hon ju hålla sig ett tag till... men det blir väll som vanligt, hon börjar löpa, precis när hon inte ska =P

Hade tänkt mig att jag skulle kunna tävla alla 3 inomhustävlingaran nu i februari och mars. En utställning är inplanerad till slutet av februari, sen dröjer det nog till mitten av april till nästa utställning. Tror det är nån spårtävling i maj... men vi får se om det går att spåra något i vår och om matten håller sig i form, annars får vi komma igen till hösten med den biten! Fast det är ju verkligen den delen som vi vill ha gjord! Men det går ju inte att spåra på vintern så!

Ja, spännande är det, att vänta och se hur allt löser sig, eller hur det blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0