Semester...

Har bestämmt mig för att unna mig lite semester lite längre fram! Dels för att vi eventuellt kanske, om vi har tur, får tillgång till huset då och dels för att jag inte mår så bra när jag jobbar... och till doktorn kan man ju bara glömma att få komma till! Så jag ska ha semester mellan den 5 mars och 25 mars, blir nog bra, plus att jag spar några dagar till sen! Har ju aldrig lyckats spara någon semester hittills, oftast ligger jag nästan på minus :S Men nu kanske jag lyckas!!!

I helgen blir det att jobba iaf, både för mig och T! Jag jobbar ikväll, och sen två dagar och han jobbar natt! Så vi ses väll frammåt måndag em igen, haha! Men det är ju bra  för hundarna iaf, att vi går om varandra! De brukar vara ganska snälla faktiskt, även det blir en sovhelg för dem! Men de vilar ju sig i form då =P Som sagt, det är ju skönt med lite semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0