Töväder

Helgen har/kommer spenderas på jobbet och i sängen... är bara trött nuförtiden igen :( Inge roligt alls när man inte gör något vettigt. Lördagen bestod av jobb på förmiddagen och sen hände inte så mycket mer, en kort promenad med dogsen, och lite handling inför matlagningen! Sen roade jag mig med att blanda drinkar, men den viktigaste ingridiensen saknades... alkohol ;) Men drinkblandanadet tog på krafterna, så redan kl 20.00 somnade jag i soffan. Det är helt omöjligt att hålla sig vaken! Bytte sedan soffan mot sängen vid 22... vaknade i morse kl 9... Så idag har jag varit på sparktur när jag ändå va skapligt pigg, men det får jag nog igen till kvällen, kändes i ryggen redan under sparkturen. Men är riktigt varmt idag, vet inte om jag ska tycka om tövädret eller inte. Inte tror jag! Hur som, blir det nu blir det mat, duschen och jobbet!


Kommentarer
Postat av: Maria Lindén

Sov du. På slutet är det tvärtom. Och skit i sparken. Små rörelser för bäckenet så håller det nog lite längre. Tror det blir en tjej, ja.

/M

2011-01-15 @ 20:49:05
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0