Det blir aldrig som man tänkt sig 2

Har blivit bra i det onda =D Nice! Är ledig, ännu najsigare! Beställde en ny mottagare till parabolen, hämtade ut den på söndagen, och JAG kopplade in den aldeles själv =) Ibland är man ju teknisk. 

 Sen har vi varit på inträdesprov... Det gick ju inte så bra! Det jag va minst orolig för, det åkte vi på... Så kan det bli. Hunden som va helt skottfast, nästintill döv på MH är helt plötsligt skottberörd. Visst, det kan hända saker men det har inte gjort det vad jag vet. Åkte därför till veterinären igår. Och ja, hunden har en halsinfektion plus vaxproppar (!?) som båda påverkar hörseln negativt... Så det blev en 10 dagars penecillinkur! Och ännu en tävling åt skogen :( Skulle tävla lydnad på lördag, men så blir det ju inte då. Nu vill jag ju självklart ha en frisk hund istället för att tävla, missförstå mig rätt! Det är en hel del tävlingar häromkring, men de ligger i maj... och man vet ju aldrig hur mitt tillstånd ser ut då :S Har kollat på lägre tävlingar också, och de växer ju inte på träd direkt. En i huddik den 13/5 och en i Järvsö den 5/6, perfekta datum! Nä! Visst, det är tävlingar i augusti också, men då vill man ju vara i högre... hahaha, drömma kan man ju. För högre tävlingar finns det inte så gott om heller, närmare bestämmt en, i augusti, och då måste man ju ha blivit uppflyttad på våren... hej och hå. Mål ska man ju ha... Men det blir iallafall aldrig som man tänkt sig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0