Lyxfällan?

T skottade fram delar av altanen igår! Så nu har jag en sittgrop där! Blir ju sjukt varmt i solen nu! Känns som om man gjort något bara av att vara ute i solen ett tag, trots att man bara suttit... Fast jag kanske ska vila mig i form? Eller jag vet inte, känner mig otroligt rastlös emellanåt. Järntabletterna får mig att må ännu sämre, men om jag inte äter dem blir jag trött... Undrar om Blutsaft fungerar bättre, måste nog prova. Har nog aldrig provat på så mycket läkemedel under hela mitt liv som nu, även om det är receptfria saker. Tycker ju inte om att stoppa i mig massa konstiga saker.

Beställde kläder på nätet förresten! Har ju alltid varit emot att handla på postorder, fråga mig inte varför =P Hur som fungerade det aldeles utmärkt, förutom att det tog en hel vecka att få kläderna! Så nu kanske man är fast i det träsket också... hmm, inte bra det här med att vara hemma ;) Fast ifs föredrar jag nog att åka och handla, även om jag hatar att prova... Men det är ju rätt lämpligt att klicka lite här och där och sen få hem saker, och dessutom få en faktura! Eller egentligen är det nog just den som skrämmer mig, man kan ju handla utan att ha pengar! Och vips så sitter man med i lyxfällan! Massor av prylar som är helt värdelösa, bara för att det är lätt att trycka på tangenterna. Nä, kanske man ska låta bli postordersajterna från och med nyss


Kommentarer
Postat av: Anna

Har du provat ACO:s vitaminer för kivnnor i fertil ålder ammande och gravida?? Deras inehåller extra järn och folsyra och ska tydligen fungera väldigt bra. Kolla med Maria Lindén tror hon åt bara som med sista.

Inte långt kvar för dig nu men inte ska du behöva må dåligt under tiden heller.



/Anna Brolin

2011-03-15 @ 12:59:09
URL: http://www.familjenbrolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0