Vill och vill...

Har så mycket som jag vill göra, eller vill jag? Ähh, vill att det ska vara ordnat... klart liksom! Känner mig bara lat och frustrerad i vilken ände jag ska börja!

Hur som skulle jag vilja ha en av skrubbarna målad och iordninggjord som förvaring av allt skrot man samlar på sig. Det är ju inte omöjligt att göra nu, men, det känns som om jag inte kommer mig för, måste ju plocka ur den och städa först innan jag kan måla...

Sen drömmer jag om en tvättstuga, med tummlare! Till och med en strykbräda kanske! Dit är det lite längre... har en 3 kubiks oljetank som ska bort. Och massa annat som ska göras, jaja, nån gång i framtiden så.

Skulle behöva pappa vindsutrymmena också, det blåser ju rätt in nu. Sätta upp lite lampor både där och i källaren, och liksom städa... skulle verkligen behövas... men som vanligt behöver jag en stövel i röva först, typ! Sitta här och vilja är lätt det.

Nä, börja med ett tyst projekt kanske... Tony jobbar natt i helgen, så måla öppna spisen blir det kanske. Undra om den skulle passa i svart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0