Träningsnarkoman?

Det kommer jag nog med all sannorlikhet aldrig att bli... Men nu har jag inget att skylla på iaf, jag har ju fått en aldeles egen appellplan =) Vad man nu ska med en sån till, egentligen ;) För det funkar ju att träna vart som helst ju! Och för de som inte vet, är en appellplan en klippt gräsmatta, typ! Men det finns en publikbänk också! Så nu är det bara ett hopphinder som jag riktigt saknar, men det kommer nog det med, hahaha!

Juli blir en lugn månad i tävlingssammanhang iaf. Augusti börjar med utställning, SBU =D Sen finns det 2 lägre tävlingar som jag ska anmäla till. Så nu är det bara att träna! Sen i september är det 4 utställningar som jag vill åka på, och förhoppningsvis är vi åtminstånne godkända i lägre spår, så vi kan börja ta cert! Men ännu hellre ska vi vara uppflyttade till högre, då kan vi få championatet också, så som sagt, bara att träna på =) Kanske det är dax att bli träningsnarkoman...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0