Värt???

En del åker utomlands, andra satsar på hemmet, och en del gör allt av det! Och lite till! Jag vill åka utomlands... skulle kunna åka till Thailand igen, men helst vill jag till... ehh ja, många ställen! Brasilien, eller Amazonas egentligen! Nya Zeeland, Irland, de är väll topp listan! Fast jag vet inte ordningen, vill nog på  alla ställen lika mycket, kanske.

Men, varken Nya Zeeland eller Brasilien är ju direkt billiga, en resa går ju på sisådär minst 50000! Är det värt det? Egentligen. Ja det är ju en upplevelse! Men om jag om jag satsar de pengarna på en pool här hemma istället, då tycker folk man är knäpp... konstigt det där, hur man prioriterar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0