Recept!

Sitter och kollar på en blogg om inredning, trädgård och ja allt man kan önska sig. Verkligen drömhuset! Eller är det verkligen det? Huset är som ett museum på nått vis ju... så kanske man inte vill ha det. Eller mår man bra av det? Ja jag vet då inte, mitt hus är allt annat än välstädat och matchande, även om jag försöker... har nog inte riktigt öga för det där, eller ännu mindre pengar för det!

Mormor gillade ju att baka. Det här huset gör att man gillar att baka, tror jag... Hur som så hade mormor bakat rulltårta en gång när jag kom på besök. Sån där vanlig rulltårta med... äppelmos?! Trodde jag, till jag smakade, eftersom man måste prova av alla 17 sorterna, hahaha. Det va ju punch. Punch är ju det godaste som finns. Och av en händelse hittade jag ett recept på just rulltårta med punch i. Måste bakas ju. Men först ett besök hos bästaste veterinär Gudrun, för hör och häpna, avmaskning ;) Finnarna kräver det, haha! Sen blir det ett besök på Hellgarden för medarbetarsamtal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0