Dagens påhitt

Eftersom jag är ledig så passar jag på, att just vara ledig! Fast lite har jag ju gjort. Tvättat, dammsugit, eldat, tränat hund!, lämnat tillbaka filmerna till Lotta =0, så nu ska jag fundera ut vad jag ska laga för mat! Lunchen blev flingor och mjölk, så nått lite matigare ska den nog bli till kvällen. Sen tänkte jag att jag skulle hålla mig vaken i kväll och titta på film,  men det återstår att se.

Apropå träna hund, har ju varit väääldigt lat i säkert en månad. Men nu måste jag börja träna igen. En ostimulerad terv är verkligen ett monster, på alla sätt och vis! Och jag har ju en hel del att träna på... till att börja med måste jag börja om från början med linförigheten, hon har fått för sig att ploga en hel del. Men fördelen är ju att det går lika bra att träna inomhus som utomhus, sen beror det ju på hur petig jag klarar av att vara, så vi får se hur lång tid det tar. Hade tänkt tävla i februari, om hon inte löper då...

Ja, det va dagens påhitt det, räcker för mig iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0