Nöjd?

Igår, när solen bara nästan sken och värmen var så tryckande, fast det bara va 26 grader, längtade jag efter regn. Idag regnar det... Och just idag, hade jag nog kunna tänkt mig sol, och varmt, och bad! Fast det kankse går över, om inte regnet så kanske badsuget trappas ner...

Har anmält Robin till Oslo dubbeln, kvalificering till Cruft´s på lördagen och Norsk Vinnare på söndagen! En ren chansning, bra domare på söndagen iaf. Och det tycker säkert fler... Hon är ju i "fulåldern" så det kan ju gå åt skogen, men jag skulle vilja åka till Oslo bara för att se hur det ser ut där nu! Det va ju faktiskt 12 år sedan vi bodde där... tiden går. Har förresten blivit inbjuden till klassfest, 15 år sedan vi gick ut 9:an... hua

Ja, tiden går, funderar på hur nöjd jag är egentligen, ja inte är jag nöjd med vädret idag iaf... Med livet? Jo, kanske, jag har det ganska bra tycker jag, även om man inte kan vara nöjd med allt, jämt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0