Sjukt nöjd!

Dagen, halva iaf, spenderades i Ljusdal. Skulle få en genomkörare inför en ev Lägre spår tävling! Hade inte alls några större förhoppningar om att det skulle funka eftersom spåren inte gått sådär jättebra förut. Ifs har årets spår gått bra, men man vet ju aldrig när nån annan lägger spåret! Men den lilla tervprinsessan skötte sig utmärkt i det 1 km långa spåret med 7 pinnar plus slutpinnen! Vi hittade 6 pinnar i spåret och slutet. Det är helt otroligt bra, hon har slarvat/missat många pinnar annars, men bara en idag! Sjukt imponerad är jag!!! =D Dessutom är det rätt häftigt att kunna lita till 100 % på hunden, eftersom jag hade ingen aning om vart spåret gick nånstans! Så nu har jag en vecka på mig att besluta om jag ska anmäla till lägre spår... Det gäller att fila på lydnaden bara! Så får vi se om vi kommer med! Hoppas på det isf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0