Nä nu så!

Nu får det va nog! Äter bara massa S K I T, måste sluta med det! Åtminstånne minska ner på sockerätandet... inte lätt det heller! Så, idag, börjar jag:

Midja: 100 cm, för enkelhetens skull ;)
Vikt: 81 kilo precis...

Eller midja är det ju inte heller... navelmått ;)

Motion: Promenad ca 5 km

Ätit: Grötfukost, korvlunch, ostbollar till mellanmål... ja det va ju där det spårade ur,  men nu ska jag äta paj till kvällsmat iaf!

Ja, men vad har jag för mål då? Smal, snygg och rik till... jul? Det är väll inte orimligt, får väll se... =)




Hmm, glömde tala om hur mycket dricka jag har sörplat i mig, och den där chokladkakan som bara ville åka ner...


Men hunden har fått träna iaf! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0