Pristige

Kollar på galopp, svenskt derby, pristigefyllt värre! Fina människor, fina kläder, mindre fina hattar...

Pristigefyllt var det även ute i spårskogen idag? Eller? Hunden ville då inte spåra. Man känner sig misslyckad. Känner sig som en idiot, tar upp domarnas tid, med hunden som aldrig sett ett spår förr...

Känner ju mig som en nybörjare i sälllskapet på brukshundklubben. Det är jag också. Men om man kollar in dagens konkurenter... Ja jag vet inte, jag är nog inte så mycket sämre när man kollar in deras resultat på Skk hunddata! Nä, ska sluta känna mig dum på tävlingar! Jag har ju faktiskt bara startat appellen 1 gång, de finns de som har startat den betydligt fler. Ifs är det ju bra träning de å ;)

Det är bara att bryta ihop och komma igen, om man nu ska bryta ihop över ett spår... Nä, man  måste nog se det som problemlösning.

 Ja! Har ett problem att lösa!
Höres =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0