Ute i god tid?

Nä. Fast jag hade inte en tanke på att jag skulle behöva boka ett rum, i Sandviken, eller närmare bestämt Högbo Bruk, 9 månader i förväg... Sista rummet gick igår... Ja hundfolk, galna människor!

Äntligen kanske jag kan åka på en tredagars. Sist den va i Högbo, 2006, har jag ingen aning om varför jag inte va där! I år va den i Ransäter, tänkte åka, men den va lite långt bort tyckte jag nog. Hur som så stannade jag hemma iaf. Men nästa år, då, då ska jag på tredagars! Så det så. Även om jag inte har nån hund att ställa, eller så har jag tre... vem vet. Fast det blir nog dyrt... Väldans dyrt. Får ändra skaffa ett väbetalt jobb, vinna pengar, skaffa rik karl, eller?

Skaffa husvagn då... eller tält! Kan ju vara ute i god tid med det iaf då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0