Hjälp!

Har verkligen ångrat mig att jag anmält till Lägre spår! Inte bara ett heller, utan två :S Har ju en PMShund utan dess like... Hon är inte rolig på nått sätt nu, iaf inte när det gäller träning! Men å andra sidan är det ju bra träning för mig. Tävlandet alltså ;) Hoppas att PMShunden blir lite mer normal snart, så vi kan träna nånting iaf. Vet inte riktigt vad jag vågar göra och inte...

Det är tur att man har en snäll unge, eller är det skicklighet? ;) Men inte får jag nått vettigt utfört för det inte, haha!

Men nått jag måste ta tag i är ju att få bort bäbismagen... ojoj! Behöver gå ner 15 kg, hur jag nu ska lyckas med det! Åt nästan inget godis eller dricka under graviditeten, men nu kan jag ju, ingen halsbränna ;) Joggade/lunkade en kort sträcka i går, känndes riktigt bra! Så nu så, ingen återvändo =) Behöver ett mål bara, beach 2012 känns lite långt bort... men det kan ju ifs vara slutmålet! Måste hitta ett delmål... Jul kanske! ;) Och jag längtar efter en detoxkur, men måste vänta till jag ammat klart.

Nu blir det ett träningspass med snabeldraken :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0