Bara för att man inte kan!

Just det, bara för att jag inte kan, är så träningssugen! Nu är det ju inte bara hundens fel, vädret också, så det är liksom dubbelt upp att inte kunna träna! Då blir man dubbelt så träningssugen... och på det får man brukshunden... Gah, abstinens liksom! Bra konstig man är, skulle aldrig känna så om det vore barmark och hunden frisk, antagligen inte iaf ;)

Min idol Frida Wallén ( sunbergshundtjanst.se )och hennes hund Best blev årets skyddshund! Grattis till dem! Såg dem på SM i höstas, blir tårögd nästan varje gång jag ser dem tävla, konstigt det med va? =) Men de är sååå grymma!

Jaja, måste nog drömma mig vidare ett tag till! Men lite barmark vore väll inte fel? Inte en inomhusanläggning att träna i till vintern heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0