Det är mycket nu

Har äntligen tagit tag i mitt telefonproblem. Eller problem vet jag väll inte. Den bärbara telefonen har inte fungerat, det ringer sällan på vår hemtelefon så det har knappt märkts. Hur som var det inte svårare än så än att stänga av den och sätta igång den igen... =S Det är hur som helst jobbigt att höra att det ringer men ändå inte kunna svara, haha!

Målningen, går... frammåt, ibland. Det blir inte så vackert, men som skrivet, lite frächare! Åratal med rök sätter sina spår, och nu senaste året, alla möss som hittat sin fristad... blä! Hallen är nästan klar, bara dörrarna kvar! Köket är nästan klart, ska ge skåpsluckorna en omgång på vissa ställen bara, och så är det golvlisten! Vardagsrummet har vi tapeterna och golvet kvar, och spismuren ja! Kontoret har vi inte ens börjat... Toan får vara som den är!

Då va det ju bara övervåningen kvar! Har iaf börjat med det tillfälliga sovrummet, men det krävs ju lite mer färg och tapeter där med. Och hallen, hej och hå! Sen ska ju resten falla på plats också i denna eviga, ja, jag vet inte vad!

Så jag skulle ju behöva åka och köpa sandpapper, och fortsätta med skåpsluckorna, meeeen det är ju sååå tråååkigt!

Fast det är ju lite roligt samtidigt. Men slitsamt. Fast allt är slitsamt nu. Vart enda steg nästan.

Men jag skulle behöva göra nått åt det här hemmet också! Det gror snart igen, det är dumt! Solen skiner iaf, så nu kanske humöret vänder ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0