Sjöutsikt!

Det är sant, jag har numera sjöutsikt! Och det utan att flyttat. Kommer inte att ha sjöutsikt när jag flyttat... men nu har jag det! Ganska coolt tycker jag =) Nu är det väll så att man måste veta att det är en sjö där, för att se den... eller sjö, vet inte vilken kategori Kyrkbyhavet tillhör! Men jag talade stolt om det för mäklaren idag iaf! Men han nappade inte direkt... Japp, mäklaren va på besök idag, det va kul, nästan iaf! Jag hann inte städa klart och inte hann jag med en dusch heller, men det va ju skit samma. Eftersom jag städade heela förmiddan bestämde vi oss för att inte ta några bilder... Det va bra, för det hade inte blivit de bilder jag skulle vilja ha haft isf! Nu kommer han tillbaka om det skulle behövas läggas ut på maknaden, vilket vi hoppas på att slippa! Det är till att hålla tummarna! Får se om vi ska flytta till lägenhet sen då... Men då ska det fan vara sjöutsikt!

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0