Va fan

Inte nog med att det är dålig tv en lördagkväll, det går i repris på söndagförmiddag också... gaa! Så mycket bättre... inte tycker jag det är nå bra e!

Men på 2 månader (10 veckor kanske, egentligen) har jag gått ner 5 kg... funderar om det är bra eller dåligt. Jag tycker det är dåligt, det går alldeles för sakta. Endast 10 kg kvar... =P Så i februari borde jag vara fit då, hahaha

Jo men man får vara glad att man går ner i alla fall! Än så länge, hinner ju ändra sig, hemska tanke!

Målar öppna spisen förresten, vit! Men det blir så intetsägande... får se hur jag ska piffa upp den ;)

Längtar till Oslo, va ett repotage därifrån på nyhetsmorgon! Är ju absolut ingen storstadsmänniska, men Oslo är litet och gulligt! Va ju dit i augusti förra året, bodde på hotell och bara myste. Ja, och va på hundutställning förståss, hahaha! Men tänk att få mysa omkring i Oslo, Akershus festning, Aker brygge, Frognerparken, Oslo City!

Ja, ska kanske få nått vettigt gjort idag, lr inte! Det är ju söndag...


Kommentarer
Postat av: farida

Jag sa ju att du skulle låta öppna spisen vara som den var... men men..



Tur att du tog pappa den här helgen så jag slipper ha dåligt samvete! =)

2011-10-30 @ 16:52:52
URL: http://ifaridashuve.blogspot.com
Postat av: Linda

Jag saknar också Oslo...

Kanske skulle ta en helg där vi Emilie, bara du o jag...tänk va härligt...



Kram

2011-11-13 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0