jomensåatt

Har inte ätit godis på 2 dagar! Inga kakor eller bakelser av nått slag heller! Låter enkelt, men hua vad sugen jag är nu! Och de visar inget annat än choklad på reklamen, gaaaah!

Anna och jag har promenerat runt travbanan i värmen. Det är lite drygt 20 grader, så det va väldans varmt! Så då borde jag ha bränt massor av kalorier, då kan man väll få lite godis, som belöning....

Nä men allvarligt, det är jobbigt! Och då har jag bara uteslutit godis, sötsaker i allmänhet, chips å sånt! Får se om jag överlever det här ;)


Kommentarer
Postat av: farida

Kan ju meddela att jag ångrade djupt att jag tog tårtbiten i måndags. inte för att det smakade äckligt just då, men efteråt mådde jag illa som bara den. Är faktiskt inte så himla sugen när jag tänker efter längre. Det blir lättare med tiden. Men det är svårt att utesluta mat som "diet" eftersom det automatiskt gör att man längtar efter just den maten. Dessutom är socker extremsvårt eftersom det är en smak som sitter djupt rotad som ett slags belöning hos oss människor...



Fixa i 2 veckor så går det lättare sen!

2011-09-29 @ 21:03:52
URL: http://ifaridashuve.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0