Hjälp!

Var på medarbetarsamtal igår! Det är spännande. Och man blir nästan lite sugen på att jobba. Jag ska börja jobb i mars om allt går som det ska! Men så börjar jag fudera vad jag gett mig in på??? Jobba??? Haha, naiva jag trodde ju att jag aldrig mer skulle behöva jobba! Hjälp!

Imorrn ska Sessan åka till Finland =S Hjälp! Utan matten =0 Mest nervös är jag över att hon redan har höglöpt, eller gör det nu, rättare sagt. Men jag är verkligen ingen löpexpert. Nisse va en expert. Tahmir är ju förhindrad att vara expert... men det brukar faktiskt lysa igenom just vid höglöpet, och just nu är han som en filbunke... Håller alla tummar att det går heela vägen det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0