Segt!

Ja det går riktigt segt det här bloggandet. Men man prioriterar liksom annat tror jag... Har anmält mig till 2 lydnandstävlingar nästa vecka. Hmm, känslorna är blandade. Jag både vill och inte vill. Ibland känns hon inte alls klar och ibland går allt super, så jag vet inte om jag hoppas på löp (så slipper jag tävla!) eller om jag vill få det gjort. Lika bra att få det gjort, men med min otur brukar det bli löp precis när man kommit igång. Tänkte att jag skulle tävla lägre spår i augusti, så hon måste löpa snart. Den 6:e typ ;)

Winnah är en liten arbetsmyra! Är sjukt nöjd med henne än så länge! Känns som om hon är en gammal klok hund i valpkropp, eller hur jag nu ska förklara det! Lättlärd! Av- och på-knapp. Mest på... ;) Eddie däremot, han har bara en på-knapp! 

Ska jobba nästa vecka och veckan därpå. Undrar om det är då sommaren kommer? Nä, den kommer nog efter det! haha! Eller så kommer den inte alls, vem vet! Ähh, ganska ok väder ändå! Även om det är trevligare med lite värme, och mindre regn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0