Flyttat :(

Den lilla tervprinsessan har flyttat. Även om det bara är för 10 veckor och jag inte alls vill ha nått ansvar för några valpar, så blir det ju tomt. Speciellt såhär första dagen. Men jag och queen Hillevi ska bli ett team i utställningsringen istället. Hur det nu ska gå till. Eller hon är ju väldans samarbetsvillig! Frågan är bara om jag kan sköta mig. Känner redan prestationsångest... Jaja, det tar ju x antal utställningar för att bli ett bra team. Fast emiliedensomärsämstaförlorlrarenever får ändå Ågren. Speciellt när man inte vet vad man har för hund i snöret. Tervprinsessan VET jag är bäst, även om inte alla domare håller med fullständigt. Men ändå vet jag vad jag har i snöret då. Hillevi är mer ett oskrivet blad, än så länge. Ja vi får väll se vad domaren i Sundsvall tycker om henne. Bra hoppas jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0