Dax igen

Eftersom hemsidan är nerlagd och jag inte orkar göra nån ny just nu så får det bli en ny blogg istället :) Fast å andra sidan har jag inget att skriva egentligen... men det kan ju vara bra att ha en :P Sommaren kom tillslut, min semester är redan över och jag har inte gjort nått vettigt på den! Hade en Danmarksresa planerad i midsommras, till WW -10, men som av flera anledningar inte blev av :(. Fast nästa år går ww i Frankrike... kanske ska man försöka komma dit!!!?? Har varit ganska lugnt på utställningsfronten för Robins del i år, Västerås där hon blev BIR, sen va vi till Hemsedal där hon blev 2:a i unghundsklassen med CK båda dagarna, Avesta SV -10... åkte vi ut på en 2:a :(( Men det är bara att bryta ihop och komma igen, så nästa planerade utställning är SBU!

Har tävlat lite grann, men vi är inte riktigt överrens... hahaha! Hoppas vi kan tävla mer till hösten nu, och kommer överrens lite bättre ;) Provade på skyddsträning i helgen, otroligt fachinerande sport! Kul va det, speciellt att se de andra hundarna som hade kommit en bit. Robin tyckte att det inte va så roligt att bita, men med lite mer träning här hemma kanske det går att få till något =D Fast jag borde försöka spåra lite mer, men nu när det är så varmt så vill varken jag eller hunden göra speciellt mycket, bada på sin höjd!

De andra två old men lever och har det gott, Nisse gör mer sattyg än någonsin och Tahmir är kär i den löpande terven... Katterna har fått för sig att de får vara ute, suck! Spännande att jaga katter dagarna i ända, NOT! Ska nog hänga lite tvätt, för sen är det dax att åka till jobbet igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0