Solen skiner iaf...

fast det är nog den ända också! Jag skiner inte, inte det minsta. Dålig dag idag med, kommer oftare och oftare nu. Har beställt tid hos farbror Dr. Kom på att det inte va en så bra tid, måste byta. Har bytt en jobbtur idag, inte den som jag behövde byta, men den kan också va bra att bli av med. För den turen jag verkligen vill bli av med, den är det ingen som vill ta... Fredagen den trettonde, brukar vara min turdag det! Så hoppet är inte ute än, men snart. Undrar om jag ska studera lite rättpsykologi, bara för att det är spännande, eller om jag Robin och kameran ska ta en promme, promme blir det nog =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hm, orolig för dig. Hoppas det bara är nån liten vitamin som saknas och inte nå allvarligare. Kram /M

2010-07-28 @ 21:16:53
URL: http://www.familjenlinden.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0