Helg

Jobbarhelg, fast jag jobbar så lite så det känns nästan som helg ändå =) Men... ja just det, men, vad ska man hitta på? Sambon jobbar 12 timmars natt, och jag är ändå så pass trött på kvällarna så jag har ingen lust med något. Vädret är uselt just nu och halt som f-n är det... skulle egentligen behöva vara ute i friska luften. Men att vara ute och promenera här är ju nästan självmord, liksom att ta bilen ner till Kilis, eller kanske inte, men nästan. Är inge kul att promenera själv nere på Kilis iaf, inte när det är lördagkväll och mörkt. Kallat undanflykter om du vill ;)

Skulle behövt badat den lilla nakenhunden... förlåt, tervprinsessan jag har! Om 2 veckor åker vi till Nordisk vinnare i Lilleström, har anmält till nakenklassen, hahaha. Skulle finnas en sån å! Så kanske det kunde gå bra vid de här tillfällena, det är så typiskt att vid alla stora utställningar hittills har hon fällt all päls. Men vi åker ändå, bra miljöträning =P Dyr, men, men! Har faktiskt anmält till stora stockholm med, hon kommer ju inte ha någon päls då heller, men är rädd att jag skulle ångra mig om jag inte anmälde. Det är ju bättre att ångra något man gjort än det man inte gjorde, eller?

Ska fortsätta hålla mina tummar för budet vi lagt på huset nu! Hoppas att vi får ett positivt svar snart... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0