Spår!

Robin gick 2 minispår igår! Ett med T och T på slutet, det gick sådär, hon fattade nog inte riktigt vad hon gjorde... Det andra spåret gick som på räls! Så nu har jag lagt ett igen, i hopp om att det går lika bra som igår. Återstår att se.

Har lovat att jobba delat på söndag, nu undrar jag varför jag lovade det :S Ångrade mig liksom, men jag kanske får lite plusstid iaf :P Eller det går väll typ jämt upp, det är bara jag som lyckas med dessa korkade byten. Jaja, bytt är bytt!

Tänker på när jag pratade med min vägledare i mina unga år, hon sa en sak som jag inte riktigt trott på. Men som nu blir allt mer aktuell. Fast jag hoppas ju att hon har fel... fast hon har haft rätt hittills, inte i allt men det mesta. Undrar om hon lever fortfarande, men jag skulle nog inte våga ringa henne nu iaf ;)

Snart är det dax att prova spåret, men först ska jag äta lite, för sen ska ju jobba :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0