Trångt blir det

Har varit fruktansvärt sugen på potatisgratäng en längre tid. Så idag gjorde jag slag i saken... nu står den i ugnen och ska bli klar, och jag vill inte alls ha nån potatisgratäng längre :S Märkligt det där! Ifs vill jag inte ha nån mat alls just nu, kan ju bero på det ;) Det blir så när man blir för hungrig, vräker i sig diverse och sen lagar mat... Jaja blir nog hungrig nått tag igen.

Efter gårdagens minusgrader tänkte jag att det var dax att vinterförvara utemöblerna. De va ju faktiskt dyra och jag vill ju att de ska hålla ett bra tag till! Problemet med vinterförvaring hemma hos oss är just det att det inte finns någon... Tycker ju om mitt hus annars, fast till en viss gräns! Typ den att det inte finns någon förvaring öht! Det är det största minuset med detta hus, det andra är att det inte är nått hus, utan snarare en övervuxen skokartong, annars är det fint sörru! Ja men hur som, vågade jag ju inte forsätta ha mina dyra utemöbler ute, så nu står de i köket, trångt blir det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0