Vad får man göra...

när man är hemma och sjuk, egentligen? Finns det några regler? Eller är det bara ens egna samvete som bestämmer vad som är tillåtet eller inte... hmm. Jag har promenerat 1 timme i skogen med hundarna, jobbigt var det, det gick inte fort, men Nils var nog nöjd med takten och Tahmir och Robin far ju runt som skållade troll ändå! Undrar om det va tillåtet? Men hundarna behöver ju komma ut så... Sen blev jag hungrig, efter promenaden. Åkte då till S-hamn och McDonalds, äta bör man väll...? Även fast man är sjuk kan man ha tråkigt, det är iaf min mening. Och på FB händer inte sååå mycket en vardags eftermiddag, så jag bestämmde mig för att putsa fönstren. Insåg nu att det inte alls är dimmigt ute... :S Var tvunget att pausa mellan de två fönstren, ändå har jag lite dåligt samvete för min aktiva, sjuka dag...


Kommentarer
Postat av: Farida

När man är sjuk får man endast ligga i sängen! Kvinna får göra vad helst som behövs tydligen...

2010-10-11 @ 21:36:55
URL: http://ifaridashuve.blogspot.com
Postat av: Anna-Carin

Ja man får vara aktivt sjuk. Ibland är det nästan enda gången man rår sig själv och gör saker i sakta och lugnt tempo.



Tyvärr är jag sängliggandes med min lunginflammation och är super irriterad över att jag inte orkar städa upp här hemma fast jag har all chans i världen. Mat frågan är enkel, jag lever på vatten, banan, och en tallrik med fil och lingonsylt för det är det enda jag får i mig.

2010-10-13 @ 14:10:27
URL: http://mammakarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0