Helgen är över

Blev en bra helg trots att den inte blev som jag tänkt mig från början! Var ledig på fredagen, skönt! Fixade med småsaker och var till vererinären med Nils och Robin. Nils va dålig i magen och Robin döv... typ iaf ;) Hade så mycket lort i öronen sen öroninflammationen så hon hörde lite dåligt :S Nils fick flagyl för att se om det hjälper, och han är bättre!

På lördagen va det ju meningen att jag skulle ha debuterat i apellklass spår... men som skrivet, Robin har haft både öroninflamation och en halsinfektion, så vi har inte tränat, alls :( Men i stället va jag med mina systrar hos mormor och plockade saker, som vi ville ha! Tycker det är spännande att rota i gamla saker, fast mest spännande va det att, i huvudet, inreda huset, hahahaha. Men hua vad mycket jobb det är där, får se vad som händer. Självklart beror det på vad det blir för pris, men också, hur mycket man måste göra på huset. Kan ju säga att hela huset borde tillläggsisoleras och brädfodras, eftersom kallskrubbarna är verkligen kallskrubbar, med bara ytterpanelen som vägg...

Söndagen bjöd på utställning i Ljusdal, glömde dock att anmäla till lydnden i år, fast tur va väll det, men man blev sugen när man va där ;) Tur att jag ska tävla till helgen :) Men då har jag säker ångrat mig, hehehe! Utställningen gick bra iaf, ifs va Robin ensam i rasen, men hon blev BIR =D. Sen va det dax för KM i utställning där vi kom 2:a, slagen av Anna och Jolie! Sen kom BIS finalen, där vi slutade som BIS-R!!! Så det har varit en bra helg! Hoppas att nästa helg blir minst lika bra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0