Tävling

Imorgon är det lydnadstävling! Kul! Är riktigt taggad! Sist jag anmälde va ju till Järvsö i juli, då löpte hon... sen  va det stiltje på både tävlingsfronten och mig. Hittade 2 appelltävlingar som jag anmälde till nu, en förra veckan och en idag. Men eftersom hon har varit sjuk har jag ju inte tränat, så jag har hoppat båda tävlingarna. Men i morgon är vi anmälda till lydnad iaf. Hoppas jag fortfarande känner mig taggad imorgon bara ;) Och hoppas hunden känner sig taggad!

Eftersom jag inte va på appellspår idag åkte jag till Gävle. Vi behövde utebelysning. Så vi inhandlade det och åkte vidare mot Valbo, tittade in på Mimmis jobb på Jennys Hund och Katt. Käkade, och gick sedan in på ikea, utan att handla, inte en enda pinal =0, skrämmande, undrar om man börjar bli sjuk eller nå ;) Gick igenom köpcentret också, men tycker inte jag behöver något, eller jo, kläder behövs ju alltid, men det ska ju passa å!

Har ju blivit ovanligt morgonpigg efter detoxkuren. Idag vaknade jag 7.15, så det va bara att kliva upp det! Men å andra sidan är jag otroligt kvällstrött också, skulle helst lägga mig 20.00, så jag vet inte jag, vad som är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0