Efter regn kommer solsken

Äntligen börjar tervprinsessan bli sitt vanliga galna jag igen!!! Så nu är det bara att börja träna. Men vart ska jag börja? Är sååå mycket jag vill göra, och sååå mycket som stoppar just nu! Men det gäller väll att vara taktisk? ;) Om inte jag kan gå spår måste väll jag träna Tony... fast det blir mycket jobb då. Tervprinsessan är lättare att träna kan jag säga!

Måste försöka göra upp en plan. Men det känns som om det är kört med spårandet i vår när man tittar ut genom fönstret. Här ligger ju snön i meterdrivor än, men om man åker en bit härifrån finns det ju bar backe! Ja, jag måste försöka kolla igenom lägre provets lydnad, vad vi måste få till! Spåret måste jag försöka få till så hon tycker det är roligt igen... Undrar om viltspåret är en motivationshöjare eller om det bara förstör?

Mycket att fundera på... =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0