Meeeen!!!

Ingen hundsport idag heller! Har gått fram och tillbaka till postlådan helt i onödan, inte ens ett kravbrev fanns det där! Posten har ju blivit en aning sen, när vi flyttade hit kom posten sisådär en halv 10 på förmiddan! Helt otroligt tyckte jag som kom från landet och fick posten strax efter 12. Efter ett tag kom posten runt halv elva, helt ok för min del! Men att som nu, få posten efter kl 15 på eftermiddan... då kan man ju... ja, jag vet inte, inte ens varför jag klagar, det spelar ju ingen roll egentligen! Brukar ju glömma att hämta posten....

La iaf spår igår igen, kort spår! Va väldans rädd att det inte skulle gå bra, eftersom det gick så himla bra förra gången. Men tervprinsessan tyckte det va skojigt igår med =) Jag gjorde en miss bara, hon missade en pinne, och jag bara gick förbi den (plockade upp den gjorde jag) men jag skulle ju ha skyltat med att JAG hittade den! Men men, får komma ihåg det till nästa gång! Åkte sen ner till Kilis och körde lite lydnad, det gick bra det å, men jag hade ju bacon kvar... tror det är nyckeln till tervprinsessans hjärta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0