Sovproblem?

Vad är meingen med att sitta uppe mitt i natten och glo på en nästan 10 år gammal film? Om jag visste det skulle jag svara. Men T jobbar natt och jag har helt plötsligt fått svårt att sova när han jobbar :S Fråga mig inte vad det beror på, har aldrig haft några problem förr...

Har surfat runt på massa terv och malle kennlar ikväll, man blir bra sugen på en till ;) Men den här gången ska jag verkligen göra "den första" (fast det är nr 3 i ordningen)  klar först. Har knappast varken ork, tid eller lust att ha en till belgare just nu ;) Även fast jag föredrar rasen framför tex RR, men raserna går nästan inte att jämföra, egentligen. RR är mycket mer krävande, fast ändå inte, går inte att förklara liksom. Det måste upplevas, hahaha!

Ska kanske kolla på filmen då, men först kolla in om det finns något att spela in, nu när man kan =)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0